Dažniausiai pateikiami klausimai
„Hostex“ paslaugų pratęsimas
Įrašė: Pagalba IT - 2024 01 03 09:36

Visos Hostex paslaugos yra užsakomos savitarnoje, pasirašant elektroninę sutartį, šių paslaugų teikimas paremtas prenumeratos principu tam tikram laikotarpiui. Artėjant šio laikotarpio pabaigai, galima užsakyti paslaugų pratęsimą. Taip pat paslaugos pratęsimą galite užsakyti ir anksčiau (automatiškai sąskaitos generuojamos likus 14 dienų iki paslaugos galiojimo pabaigos).

Svarbu! Jeigu šiuo metu paskyroje yra sugeneruota išankstinė sąskaita už paslaugos pratęsimą, naujos sąskaitos sugeneruoti negalėsite. Norint sugeneruoti naują sąskaitą (pavyzdžiui, ilgesniam laikotarpiui), turite atšaukti jau sugeneruotą išankstinę sąskaitą, tuomet atlikti pakeitimus atnaujinimo nustatymuose ir užsakyti paslaugos pratęsimą, kad būtų sugeneruota nauja išankstinė sąskaita.

 

Paslaugų pratęsimas

Paslaugų atnaujinimo nustatymai

 

„Hostex“ paslaugų pratęsimas

Prisijunkite prie HOSTEX valdymo centro ir atlikite veiksmus savo paskyroje: Užsakymai ir sąskaitos > Užsakymų valdymas.

Paspauskite ant paslaugos, kuria pageidaujate pratęsti, vardą > Užsakyti paslaugos pratęsimą:

Norėdami apmokėti užsakymą per elektroninės bankininkystės (Swedbank arba SEB) sistemą, spragtelėkite mygtuką Apmokėti šį dokumentą ir pasirinkite apmokėjimo būdą.

Jei mokėsite banko pavedimu, spragtelėkite mygtuką Parsisiųsti PDF, kuriame rasite visus mokėjimui atlikti reikalingus rekvizitus. Atlikdami mokėjimą mokėjimo paskirtyje nurodykite dokumento numerį (AVN xxxxxx).

Informuojame, kad sąskaitos už paslaugų pratęsimą yra išrašomos automatiškai likus 14 dienų iki paslaugos galiojimo pabaigos. Sąskaita yra išsiunčiama į kliento registracijos metu nurodytą kontaktinę el. pašto dėžutę. Sąskaitos taip pat yra pasiekiamos savitarnoje. Išankstinės sąskaitos prasideda raidėmis AVN ir jas seka 6 skaičių kombinacija, pvz.: AVN000000. Neapmokėjus išankstinės sąskaitos ji yra automatiškai atšaukiama, o paslaugos yra stabdomos ir priklausomai nuo paslaugos tipo, po tam tikro laiko automatiškai nutrūksta. Prieš paslaugos nutraukimą yra siunčiami 2 automatiniai priminimo laiškai, bei generuojamas automatinis skambutis, primenantis apie neapmokėtą sąskaitą, tad rekomenduojame įsitikinti, kad kontaktai jūsų paskyroje yra nurodyti teisingai. Tai galite padaryti pasinaudodami pateikta instrukcija.

„Hostex“ paslaugų atnaujinimo nustatymai

Prisijunkite prie HOSTEX valdymo centro ir atlikite veiksmus savo paskyroje: Užsakymai ir sąskaitos > Užsakymų valdymas.

Paspauskite ant paslaugos, kuriai pageidaujate atnaujinti nustatymus, vardą > Atnaujinimo nustatymai:

Atsidariusiame lange galime matyti sąskaitų tvarkymo periodą. Norint pakeisti spauskite ant periodo laikotarpio, pasirinkus norimą periodą spauskite ant Saugoti.

Atnaujinimo užsakymo generavimui galimi trys pasirinkimai. Norint pakeisti pažymėkite norimą pasirinkimą, pasirinkus spauskite ant Saugoti.

  • Nekurti atnaujinimo užsakymų automatiškai – likus 14 dienų iki paslaugos galiojimo laikotarpio pabaigos, nebus išrašoma automatinė išankstinė sąskaita už paslaugos pratesimą, tačiau ją vis tiek galėsite susigeneruoti rankomis, pasinaudojant pirmu instrukcijos punktu "Paslaugų pratęsimas".
  • Kurti atnaujinimo užsakymus automatiškai. Aš sutinku, kad atnaujinimo užsakymai būtų kuriami automatiškai mano pasirinktais apmokėjimo metodais – likus 14 dienų iki paslaugos galiojimo laikotarpio pabaigos, užsakymai bus kuriami ir apmokami jūsų pasirinktu metodu (SVARBU! jei paskyroje yra permoka, išankstinės sąskaitos yra padengiamos ir paslaugos yra pratęsiamos automatiškai).
  • Kurti atnaujinimo užsakymus automatiškai. Aš sumokėsiu už juos pats – likus 14 dienų iki paslaugos galiojimo laikotarpio pabaigos, užsakymai bus kuriami automatiškai, ir apmokėjimą turėsite atlikti per savitarną arba bankiniu pavedimu (jei paskyroje yra permoka, pasirinkus šį metodą, sąskaitos nebus apmokamos automatiškai).

Informuojame, kad nustačius norimą sąskaitų tvarkymo periodą, paslaugos apmokėjimo periodas bus taikomas tik sekančiai sąskaitai. 

Jeigu užsakovas pageidauja, kad esamos paslaugos periodas būtu pakeistas nelaukus kito mokėjimo, apie tai jis turėtų informuoti mus el. paštu pagalba@hostex.lt. Prašymas turi būti pateiktas iš kontaktinės el. pašto dėžutės arba atsiunčiant elektroniniu būdu pasirašytą (ir/arba antspauduotą, jeigu užsakovas naudoja antspaudą) laisvos formos skenuotą prašymą (privatiems klientams - pateikiant kartu skenuotą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą). Užsakovas laiške ar prašyme turėtų nurodyti kokiai tiksliai paslaugai reikia pakeisti sąskaitų tvarkymo periodą.

(0 balsai)
Straipsnis yra naudingas
Straipsnis nėra naudingas

Komentarai (0)
Help Desk Software by Kayako fusion