Dažniausiai pateikiami klausimai
Internetinės svetainės ugniasienė (WAF)
Įrašė: Pagalba IT - 2024 01 03 11:15

Internetinės svetainės ugniasienė (Web Application Firewall, WAF) - tai HTTP užklausų ir atsakymų tikrinimas pagal nustatytas taisykles. Jeigu svetainė ar jos dalis neatsidaro ir matote 403 Forbidden klaidą, reikėtų patikrinti ugniasienės nustatymus.

Internetinės svetainės ugniasienė (WAF)

1. Prisijunkite prie "Hostex" valdymo centro adresu https://cp.hostex.lt/cp:

2. Meniu juostoje paspauskite Paslaugų valdymas:

3. Eikite į skiltį Užsakytų paslaugų valdymas:

4. Paspauskite ant talpinimo plano vardo:

5. Paspauskite ant norimo domeno vardo, tuomet Dashboard skirtuke pasirinkite Internetinės svetainės ugniasienė:

 

 

Internetinės svetainės ugniasienės rėžimai:

  • Išjungti - HTTP užklausos ir atsakymai netikrinami.
  • Tik registruoti - HTTP užklausos ir atsakymai tikrinami. Jeigu užklausos atitinka taisykles, jos yra praleidžiamos; jeigu neatitinka, įvykis registruojamas Klaidų žurnale.
  • Įjungti - HTTP užklausos ir atsakymai tikrinami. Jeigu užklausos atitinka taisykles, jos yra praleidžiamos; jeigu neatitinka, įvykis registruojamas Klaidų žurnale, o atsakymas į užklausą grąžina klaidos kodą (svetainė nerodoma).

Jeigu manote, kad taisyklės yra per griežtos, jas galite išjungti Išjungti saugumo taisykles skiltyje: Aktyvus skiltyje pažymėkite nereikalingos taisyklės pavadinimą, perkelkite į Neaktyvus skiltį ir paspauskite mygtuką Gerai.

Į pradžią

Internetinės svetainės ugniasienės (WAF) klaidų administravimas

 

Klaidų žurnalas – tai sąrašas, kurio pagalba turite galimybę stebėti gaunamas klaidas ir nustatyti svetainės neveikimo priežastį. Norėdami peržiūrėti svetainės „Klaidų žurnalą“, pirmiausia prisijunkite prie savo turimų paslaugų.

1. Prisijunkite prie "Hostex" valdymo centro adresu https://cp.hostex.lt/cp:

2. Meniu juostoje paspauskite Paslaugų valdymas:

3. Eikite į skiltį Užsakytų paslaugų valdymas:

4. Paspauskite ant talpinimo plano vardo:

5. Paspauskite ant norimo domeno vardo, tuomet Dashboard skirtuke pasirinkite Internetinės svetainės ugniasienė:

6. Pasirinkite Klaidų žurnalą:

7. Atsidariusiame lange, matysite visas internetinės svetainės ugniasienės (WAF) generuojamas klaidas.

8. Klaidos kodus galite filtruoti: paspaudžiant ant rodyklėlės, pasirinkite kokias klaidas norite matyti.

Populiarūs klaidų kodai:

HTTP būsenos kodas 200 - tai tinkamai veikiančio puslapio būsenos kodas;

HTTP būsenos kodas 301 – tai nuolatinis peradresavimas kuris reiškia, kad lankytojai ir robotai, kurie kreipiasi į jūsų svetainės puslapį, bus nukreipti į naują nuorodą (URL);

HTTP būsenos kodas 302 – tai 302 peradresavimas yra panašus į 301, nes lankytojai ir robotai nukreipiami į naują puslapį, tačiau nuorodos nuosavybė gali būti neperduota;

HTTP būsenos kodas 401 - reikalinga autorizacija (pvz., apsaugojus direktoriją slaptažodžiu);

HTTP būsenos kodas 403 - uždrausta prieiga;

HTTP būsenos kodas 404 - Tai reiškia, kad failo arba puslapio, kurio prašo naršyklė, serveris nerado;

HTTP būsenos kodas 500 - vidinė serverio klaida reiškia, kad šiuo metu serveris nepasiekiamas.

Į pradžią

Internetinės svetainės ugniasienės (WAF) ignoruojamų klaidų sąrašas

 

Kad ugniasienė ignoruotų jūsų pasirinktą klaidą, ją galite įtraukti į ignoruojamų klaidų sąrašą.

Svarbu: įtraukus klaidos kodą į ignoruojamų klaidų sąrašą, jos nebefiksuos svetainės ugniasienė (WAF), tačiau rekomenduojame imtis priemonių svetainės pakeitimams atlikti, kad klaidos nebesikartotų.

1. Paspauskite ant norimo domeno vardo, Dashboard skirtuke pasirinkite Internetinės svetainės ugniasienė:

2. Pasirinkite Klaidų žurnalą:

3. Nusikopijuokite klaidos, kurią norite įtraukti, kodo ID. Šį ID kodą, pridėkite į ignoruojamų klaidų sąrašą.

4. Pasirinkite Internetinės svetainės ugniasienė, nukopijuotą ID kodą įklijuokite į Saugumo taisyklės identifikatorių:

5. Paspauskite Taikyti. Tokio tipo klaidų nebegausite.

Informuojame, kad Internetinės svetainės ugniasienės generuojamos klaidos gali turėti įtakos jūsų išorinio IP adreso blokavimui, kadangi serveris klaidas gali atpažinti kaip ataką. Aukščiau instrukcijoje pateiktų žingsnių atlikimas gali padėti nuo to apsisaugoti. Svarbu, kad rastas svetainės klaidas atidžiai pažiūrėtų svetainių programavimo specialistai ir padėtų jas pašalinti visam laikui.

Į pradžią

(0 balsai)
Straipsnis yra naudingas
Straipsnis nėra naudingas

Komentarai (0)
Help Desk Software by Kayako fusion