Dažniausiai pateikiami klausimai: Bendri klausimai
Kaip peržiūrėti Hostex siųstas pagalbos užklausas
Įrašė: - 2014 10 27 17:39
Visas užklausas siųstas iš el. pašto ar per pagalba.hostex.lt ir cp.hostex.lt/cp/ sistemas galite rasti prisijungę adresu https://pagalba.hostex.lt/
DĖMESIO: Užklausas rasite tik tas kurios buvo siųstos iš el. pašto su kuriuo jungiatės arba registruotos per pagalba.hostex.lt ir cp.hostex.lt/cp/ sistemas.
Pamiršę prisijungimą spauskite kairėje esantį mygtuką [Užmiršote?] ir suveskite savo el. pašto adresą ir spauskite [Siųsti] tikrinkite gautus laiškus savo el. pašte.
Laiške bus nuoroda kurią paspaudus naujai atsivėrusiame lange galėsite suvesti naują sugalvotą slaptažodį, jį išsaugoję ir suvedę https://pagalba.hostex.lt/ galėsite prisijungti.
Prisijungę gautas užklausas peržiūrėti galite paspaudę "Peržiūrėti užklausas".
Jei nesimato reikiamos užklausos spauskite dešinėje esantį mygtuką [Žiūrėti išspręstas užklausas].
Iš sąrašo pasirinkite jums reikiamos užklausos kodą ir spauskite ant temos pavadinimo esančio virš užklausos ID kodo.
Atsidarius užklausai matysite klausimus ir atsakymus, norėdami papildyti užklausą spauskite mygtuką [Rašyti atsakymą] užpildę klausimą spauskite mygtuką [Siųsti].
(2 balsai)
Straipsnis yra naudingas
Straipsnis nėra naudingas

Komentarai (0)
Help Desk Software by Kayako fusion