Dažniausiai pateikiami klausimai: Bendri klausimai
"Hostex" paslaugų atsisakymas (nutraukimas)
Įrašė: Aleksandras Troškovas - 2012 10 11 09:55

Telia Lietuva, AB ("Hostex") teikiamos paslaugos nutraukiamos priklausomai nuo to, kaip buvo sudaryta sutartis (galioja ir buvusiems AB "BALTIC DATA CENTER", TEO LT, AB, UAB "OMNITEL", UAB "Interdata" ir UAB "HOSTING" klientams).

 

Pasirašyta popierinė sutartis nutraukiama, kai užsakovas atsiunčia pasirašytą (ir antspauduotą, jeigu užsakovas naudoja antspaudą) laisvos formos skenuotą prašymą. Prašyme turi būti aiškiai nurodomos paslaugos, kurių atsisakoma, ir data, nuo kurios paslaugos turi būti nutrauktos. Apie paslaugų atsisakymą užsakovas turi informuoti raštu, kai iki nutraukimo datos lieka sutartyje nurodytas dienų skaičius, bet ne vėliau, kai paslauga (pavyzdžiui, domenas) pratęsiama.

 

Jeigu paslaugos užsakytos, pasirašant elektroninę sutartį, šių paslaugų teikimas paremtas prenumeratos principu tam tikram laikotarpiui. Artėjant šio laikotarpio pabaigai, automatiškai išrašoma išankstinė sąskaita už ateinantį laikotarpį. Paslaugas jų galiojimo pabaigoje nutraukti galima:

  • Jeigu paslaugos užsakytos HOSTEX valdymo centre, atlikus veiksmus savo paskyroje: Užsakymai ir sąskaitos > Užsakymų valdymas > paspauskite paslaugos, kurios pageidaujate atsisakyti, vardą > Paslaugų nutraukimo prašymas.
  • Jeigu paslaugos užsakytos 321 valdymo centre, atlikus veiksmus savo paskyroje: Paslaugos > Plačiau > Atsisakyti > pažymėkite paslaugą, kurios pageidaujate atsisakyti > spragtelėkite mygtuką "Atsisakyti".

Jeigu užsakovas paslaugų pageidauja atsisakyti anksčiau (netaikoma domeno paslaugai), apie tai jis turėtų informuoti mus el. paštu pagalba@hostex.lt. Prašymas turi būti pateiktas 30 dienų iki paslaugų nutraukimo datos iš kontaktinės el. pašto dėžutės arba atsiunčiant pasirašytą (ir antspauduotą, jeigu užsakovas naudoja antspaudą) laisvos formos skenuotą prašymą.

(18 balsai)
Straipsnis yra naudingas
Straipsnis nėra naudingas

Help Desk Software by Kayako fusion